Κερκύρας Νεκτάριος : “Ο εν Τριάδι προσκυνούμενος Θεός είναι η αγάπη, η αλήθεια και η πραγματική ελευθερία”

0
80

Κερκύρας Νεκτάριος : “Ο εν Τριάδι προσκυνούμενος Θεός είναι η αγάπη, η αλήθεια και η πραγματική ελευθερία

Το απόγευμα της Κυριακής 16 Ιουνίου 2019 τελέστηκε στον πανηγυρίζοντα Ι.Ν. της Αγίας Τριάδος, του Ιδρύματος Χρονίως Πασχόντων  “Η Πλατυτέρα”, Αρχιερατικός Εσπερινός, χοροστατούντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Κερκύρας, Παξών και Διαποντίων Νήσων κ. Νεκταρίου.

Στον λόγο του ο Σεβασμιώτατος ομίλησε για την σπουδαιότητα του υπερφυούς γεγονότος της επιδημίας του Παναγίου Πνεύματος εις τον κόσμο, που αποτελεί την γενέθλιον ημέρα της Αγίας μας Εκκλησίας. Μέσα στο υπερώον, ο Παράκλητος, το τρίτο πρόσωπο της Αγίας Τριάδος, κατήλθε επί τας κεφαλάς των Μαθητών εν είδει πυρίνων γλωσσών, διότι σύμφωνα με τους Πατέρες της Εκκλησίας μας, το Πανάγιον Πνεύμα είναι η έκφραση του Υιού και Λόγου του Θεού. Η επιδημία του Παρακλήτου αποτελεί αφενός το επιστέγασμα του σωτηριώδους σχεδίου του Θεού για εμάς τους ανθρώπους και αφετέρου την εκπλήρωση της υποσχέσεως του Κυρίου προς τους Μαθητές Του, ότι θα στείλει τον Παράκλητο. Ο Τριαδικός Θεός συντηρεί την Εκκλησία και παρέχει την Άκτιστη Θεία Χάρη Του πλουσίως, μέσω των Ιερών Μυστηρίων, δια των οποίων οι πιστοί σώζονται. Ο εν Τριάδι προσκυνούμενος Θεός είναι η αγάπη, η αλήθεια και η πραγματική ελευθερία, καθότι αυτός είναι ο τρόπος της υπάρξεώς Του. Στις μέρες μας βιώνουμε ατυχώς την διαστρέβλωση της ελευθερίας, ζούμε την ελευθεριότητα και την ασυδοσία, με το πρόταγμα πάντα των λεγόμενων ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Στον αντίποδα, ο άνθρωπος που ζει εν μετανοία, εν προσευχή, εν νηστεία και εν εξομολογήσει, κοινωνεί μέσα στην καρδιά του αγαπητικά με τον Χριστό και προγεύεται την Βασιλεία των Ουρανών.

Κλείνοντας ο κ. Νεκτάριος ευχήθηκε ο Θεός να δίδει   ανάπαυση  στον Μακαριστό προκάτοχό του κυρό Τιμόθεο, τον κτήτορα του Ι.Χ.Π. “Η Πλατυτέρα”, αλλά και δύναμη τόσο στο προσωπικό, όσο και στους τροφίμους του Ιδρύματος, το οποίο αποτελεί καύχημα για την τοπική Εκκλησία.

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here